Warunki dostaw

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej, ale przede wszystkim bezpiecznie.

Nasz asortyment to produkty, które w transporcie narażone są na uszkodzenia. Przykładamy dużą wagę do ich bezpiecznego pakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym. Używamy do tego celu bardzo odpornych na wstrząsy, a przy tym ekologicznych, opakowań z papierowej pulpy. Charakteryzują się one bardzo dobrą amortyzacją, dzięki czemu minimalizujemy możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu.

Czas wysyłki

Zamówienia kompletujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h w dni robocze. Jeżeli zdarzy się sytuacja, że nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w zadeklarowanym czasie, niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą.

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

Czas i koszty dostawy

Czas dostawy skompletowanego i nadanego przez nas zamówienia zależy od wybranego przewoźnika. Wysyłki realizowane za pośrednictwem: InPost Kurier oraz Paczkomatów InPost, najczęściej doręczane są kolejnego dnia roboczego.

Dostawę zamówień od wartości 100 zł brutto otrzymujesz od nas gratis! Do wartości 99,99 zł brutto przesyłka jest dodatkowo płatna.

Śledzenie przesyłki

Status Twojej przesyłki możesz śledzić na stronie wybranego przewoźnika, podając numer listu przewozowego.

Odbiór przesyłki

Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, sprawdź w jego obecności kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki sporządź wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Ciebie i kuriera. Taka procedura ułatwi i przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji.

Reklamację z tytułu nieprawidłowości związanych z dostawą możesz złożyć – według swojego wyboru – do podmiotu świadczącego usługę pocztową lub kurierską (przewozową) lub do Nas. Podmiot świadczący usługę pocztową lub kurierską (przewozową) rozpatruje reklamacje zgodnie z zasadami obowiązującymi w tym podmiocie. Informacje o procedurach reklamacyjnych stosowanych przez podmiot świadczący usługę pocztową lub kurierską (przewozową) są udzielane przez ten podmiot.

Jeżeli chcesz złożyć reklamację do Nas związaną z dostawą, możesz to zrobić e-mailem na adres: office@trendecommerce.eu lub listownie na adres: Trend Ecommerce Sp. z o.o., ul. Marii Fołtyn 11, 26-600 Radom.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Nas reklamacji. O rozstrzygnięciu reklamacji zostaniesz poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy podany przez Ciebie albo przesyłką pocztową na wskazany przez Ciebie adres (w zależności od sposobu wniesienia reklamacji lub żądania zamieszczonego w reklamacji).

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.